fredag 12 februari 2010

Ojsan! Redan Februari....
Jag har väl ingen egentligt bra ursäkt till att jag är sjukt kass på att blogga... Om det godkänns att jag har blivit kär så kanske jag kan nyttja det då?!

Då var det inte bara jag och Tindra längre (iaf inte hela tiden). Nu är vi helt plötsligt fyra vid middagsbordet ibland, sjukt roligt!! Tindra har fått en polare, en tjejkompis på 6 år (alltså min kärlek har en dotter). Tindra är i eld och lågor jag menar vem vill inte ha en kompis som är 2 år äldre. Lika rolgit är det kanske inte för Minna då, som helt plötsligt fick en kompis som är 2 år yngre, fan hon drog nitlotten ;) Men dom är riktigt söta ihop, det går så bra så!

Varje gång jag bloggar funderar jag över varför? Jag menar, tror jag verkligen att det finns nån som ids läsa. Sen övertalar jag mig sjäkc att det är sm min egna dagbok :)

By the way, Mitt nya ord: Sweeet!

Åhh det är så jobbigt, det är som om det är en groda som ploppar ur munnen min varje gång, jag hinner inte med så har jag hunnit säga det flera gånger under ett samtal

Har klippt mig och skaffat mig ett nytt jobb, nää jag har gått tillbaka till extrajobbet i garderoben och gått tillbaka till den intelligenta hårfärgen...trivs inte haha :)

Jaa nu ids jag inte mer

Jag ser dig! :)

1 kommentar:

  1. Fan va kul att du uppdaterar igen! :D

    /Emma
    www.fahlle.blogg.se

    SvaraRadera