lördag 27 februari 2010

Back to the 80's :)

Nu är jag BLOND igen......Känns awesome!!

Varför drar brunetter så många blondinskämt??
Svar: De är avundsjuka!

Jag trivs bättre att vara blond bara känner mig genast roligare, nä det var lågt.....
Alla brunetter ute i världen ni gör det bra ;)

Igår var det Leos för hela slanten, det var riktigt roligt, Tindra blev dock rädd för Leo, han hade så långa klor! haha...sötisen!

Idag blir det fest, en rolig sådan, hoppas jag. Det ska bli sjukt roligt att klä ut sig och gå tillbaka till 80-talet. Jag och Thomas kommer vara ett matchande par, det kan jag lova, sportnörden med festprissen...Foton kommer!

Nu ska vi fara med Tindra till mormor och Minna till sin farmor...dem ska vara barnvakt idag, tur att man har familjen som kan hjälpa till när det behövs, tummen upp för det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar