onsdag 24 februari 2010

Jag börjar lessna!

Nu känns det att sporten har tagit ut sin rätt, efter guldet i stafetten så känner jag mig rätt mätt på sport!
Jaa tro det eller ej, jag är faktiskt en tjej!

JA, Tiden går som vanligt sanslöst fort. Nu är februari snart över och den bästa delen av vintern är kvar!

jaa det blev en lyckad fest i Gunnars, enligt mitt eget tycke. Jag fick baka, se lite sport och umgås med dem bästa, Tindra saknades självklart.

Pratade med syrran idag, vi fastnade så klart i den eviga uppfostransfrågan, du vet, det som aldrig går att säga vad som är rätt eller fel....Dock tycker vi alltid att ens eget sätt är det bästa. Men vaa fan, mobil när man går i ettan, till vilken nytta? så jäkla onödigt.

Jag vet, vi lever i ett samhälle med elektronik all around us, där det är svårt att säga nej till sitt barn när resten av klassen har allt. Välj dina strider, du kommer vinna på det.

Jag fick höra det en dag, jag gillade inte frasen för fem öre, men jag tror på det stenhårt!

Jag kommer välja den striden, att mitt barn skall vara barn såå länge det går!






Jaja, lite mindre seriös för en sekund.

Tre månader har gått, jaa som jag sa tidigare i rasande fart. Sjukt roligt att få lära känna någon och märka att man gillar den personen mer och mer för var dag! Känns som vi kännt varann betydligt längre!


Feeeels goood!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar